Little Paris
Bonjour!

Hi Silent Readers! I'm Kema. Welcome to My Paris Blog. Be nice at here. Thank you :*


Entries About
Talk Here Baby!




MY HEART. MY FEELING. DAMN!!! :'(

Assalamualaikum.

Harini hari Ahad. Dan esok hari Isnin. Yaaa, 2 hari tidak cukup bagi aku. Hewhew. Nak buat cemane. Hm. Nevermind lah. Seperti hari-hari yang dulu, aku lah orang yang paling gembira kalau nak pergi sekolah. Sebabnya, dapat tengok dia. Yee, dia. Hmm. Tapi, itu semua dulu. Sekarang aku rasa.... Entahlah. Dah macam takde perasaan kalau tengok dia. Pandang dan buat tak tahu. Why? Why always me? Ohh shit. -.- Masalahnye sekarang, macam mana dengan esok? Kalau kitorang bertembung. Apa yang aku kena buat? Patut ke aku buat mcm biasa? Atau buat tak tahu je dgn dia? Wondering.

Semalam adalah hari yang paling gembira untuk aku sebab pertama kali kitorang bertegur. Itu pun dekat facebook. Borak dengan dia adalah satu perkara yang mampu buat aku tersenyum sendiri. :') Hampir sebulan lebih kitorang malu-malu. Semalam lah terpadam semua sifat malu kitorang. Borak sama-sama. Macam dah lama kenal even baru 3 bulan lebih aku masuk sekolah tue. Haha :'D Mengenali dia adalah satu perkara yang bermakna buat aku :') Hmm tapi.. Semuanya berubah bila dia mengaku yang dia dah berpunya. That time, aku rasa down sangat. Aku cuba tahan air mata aku ney. Tapi aku tak mampu, jatuh jugak air mata ney bila dia berterus-terang. :'(


Sangkaan aku salah. Aku ingat dia dah break. Sebab sepanjang aku suka dia, aku tak pernah bosan untuk stalk dia. Amek tahu semua pasal dia. Aku tak tahu nak buat apa sekarang. Bila dia ckp dia pergi dating semalam, mood gembira aku bertukar menjadi sedih. Aku tak larat nak balas chat dia. Terus aku tinggalkan dia macam tue je. Tadi dia IM aku, dia tanya kenape semalam tak reply chat. Aku tak mampu nak terus terang. Apa yang mampu aku cakap dekat dia, "Em entahlah, takde pape. Tak penting pun. Biar je lah". Dia pun reply, "Hmm yelah, tak apelah kalau mcm tuh. Sy mmg selalu mcm ney. Suke sngt sakitkan hati. Sbb tue ramai yg benci. Takpelah kalau mcm tue, maaf. Assalamualaikum :(" Bila aku reply, dia dah offline. Sedih betul. Kenape mesti mcm ney? Maybe aku ego. Ikut kepala sendiri, pentingkan diri, tak fikirkan orang lain. Tapi... Salah ke aku suka dia? :( Perasaan tak boleh dipaksa. Patut ke aku tunggu dia? Hmm, kat blog je aku mampu luah semua ney. :( Oh man. I really like you. :'/ Take care then, bye. Assalamualaikum. Xoxo :'*



Lot of love,
Kema.

PAST FUTURE