Little Paris
Bonjour!

Hi Silent Readers! I'm Kema. Welcome to My Paris Blog. Be nice at here. Thank you :*


Entries About
Talk Here Baby!




MY HEART IS CRYING...

Assalamualaikum.

Malam ney... Rasa sedih sangat. Tetibe je rasa mcm ney. Tapi kenapa? Seriously, sedih gila. Ya Allah, kuatkanlah aku. Tadi memang aku gelak-gelak. Borak dgn Amar, ketawa dgn adek dan sepupu, bergurau dgn mak. Yee, memang itu semua tadi. Tapi sekarang? Semuanya berubah. Bila tengok kesedihan kawan aku dekat blog dia tadi, serta-merta perasaan aku berubah. Rasa bersalah yang amat sangat. Mungkin sedih dan terasa bila baca luahan hati dia. Haihhh. Baiknya dia sebab sanggup hapuskan perasaan sayang dia dekat lelaki tue sebab nak tengok lelaki tue bahagia. Baiknya hati dia sebab lepaskan lelaki tue demi orang yang sayangkan lelaki tue, walaupun sanggup lukakan hati dia sendiri. Kuatnya hati kau sayang :') Kau rela berkorban. Dan tetibe.... Aku rasa sentap sangat. Aku dah banyak kali lukakan hati orang yang betul-betul sayang aku. Jahatnya aku. Tapi.... Bukan salah aku. Aku tak mampu nak bahagiakan dorang. Tak... Aku tak mampu. :'(


Rasa sedih ney, biarlah aku tanggung sorang-sorang. Pendam dalam hati. Mcm mana aku nak bahagiakan dia, sedangkan hati aku tak mampu nak bahagiakan dia? :'( Memang aku sayang dia. Tapi, aku tahu hati aku akan terluka bila bersama dia. Hari demi hari, perasaan sayang dia dekat aku tak pernah berubah. Tetap sama dan tak pernah kurang. Aku dapat rasa ketulusan dan keikhlasan hati dia. Aku dapat rasa sangat. Tapi... Aku tak boleh. Aku tak mampu nak bahagiakan dia macam mana dia bahagiakan aku. Aku takut dikecewakan lagi. I'm so sorry. Aku lebih suka hidup mcm ney. Sendiri tanpa ada seorang pun yang bertakhta di hati. Hanya family :') Aku nak fokus dalam pelajaran. Aku taknak buat mak menangis lagi. Cukuplah sekali. 


Sepanjang bulan ney, memang banyak sangat hati yang aku dah sakitkan. Bukan lelaki sahaja. Perempuan pun same. Hmm. Setiap orang tak dapat lari dari melakukan kesilapan kan? Same goes with me. :) Untuk korang yang aku sakitkan hati, aku mintak maaf sangat-sangat. Tolong jangan simpan dalam hati yee. Hmm. Terkilan bila semalam seseorang ney text aku mcm ney. "Ermm.. 1 hari tak mesej. Kalau dulu, org tak bangun lagi dah mesej dah. Biaselah kan. Langit tak selalu cerah an. An." Ohh God. Sumpah terasa sangat dengan text ney. Hm. Nevermind lah. Try to be more better than yesterday. In Shaa Allah. Pray for me yaa guys. Much love. Take care. Xx



Lot of love,
Kema.



PAST FUTURE