Little Paris
Bonjour!

Hi Silent Readers! I'm Kema. Welcome to My Paris Blog. Be nice at here. Thank you :*


Entries About
Talk Here Baby!




MY HEART SAYING..........

Assalamualaikum.

Pejam celik, pejam celik. Yeayyy, Alhamdulillah. Kita masih bernafas lagi hari ney kan :) Pejam celik, pejam celik jugak, cepat je masa berlalu kan. Dah pun bulan Mac. And dah nak masuk bulan April pun. Ya Allah, cepat je masa tue. Rasa mcm baru masuk tahun baru je. Dah tak boleh pandang ke belakang lagi. Kena pandang depan je. Lagi-lagi, tahun ney tahun yang penting bagi aku. Tahun SPM lah katakan :D Dup dap dup dap, lama jugak tak update blog. Bak kate org, dah berhabuk dah. Hehe. Maklumlah, busy sangat. Dengan itulah, inilah. Haishh. Kalau ada masa pun, rasa malas sangat nak on lappy. Nanti bila dah on, haishh kemaruk lah jawabnye. :D

Sepanjang bulan Mac ney......... Ya Allah. Banyak sangat benda yang jadi. Macam-macam masalah timbul. Dugaan demi dugaan. :') Alhamdulillah, aku mampu hadapi semua tue. Dengan masalah kawan, masalah dia lagi, masalah dengan ex, study.......... Serabut sangat kepala time tue. Asyik nangis je. Memang lifeless gila time tue. Speechless.... Hopeless.... Berkat doa, semua masalah tue aku dapat hadapi dengan tenang. Hehe :') Mulakan hari dengan azam yang baru. Cara yang baru. Last... Dunia yang baru. In Shaa Allah :') Pray for me yaa guys ;) Kepade sesiape yang aku pernah sakitkan hati, aku mintak maaf sangat-sangat. Aku harap korang tak simpan sampai jadi dendam. ;)

Mulakan hari anda dengan satu senyuman. Satu senyuman mampu mengukir hari yang ceria! ;) Get it? Yeahhhh. That's my loves! Thanks pade yang tak henti-henti support aku selame ney. All my family, my beloved cousin Alep and Ind, my only one, Amirul :) And my sayangs, Ateyn, Ira, Myra, Ina, and others :* Untuk Ayue, thanks wehh maafkan aku. Akhirnya kau sedar jugak, kita tak patut putuskan ikatan silaturrahim ney kan? :') Aku sayang kau wehh. Forever friends k :* Have a blast holiday! Take care guys! Much love :* Xoxo.

saying.



Lot of love,
Kema.

PAST FUTURE