Little Paris
Bonjour!

Hi Silent Readers! I'm Kema. Welcome to My Paris Blog. Be nice at here. Thank you :*


Entries About
Talk Here Baby!




BLOOMING ROSES...

Assalamualaikum.

Hai readers saya yang super duper cute! Hehe jangan caye. Gua bodek je ney. Wkwkwkwk k gurau sayang-sayang sekalian :) Korang memang double triple comel. Makhluk Allah, semuanya indah right? ;) So, no wonder lah kalau aku cakap korang comel. Mmmmuahh kat dahi. Hehehe *hug and kiss* Harini, rasa rajin nak buat entry. Yelaa, like i say. Blog ney lah, tempat gua luah perasaan yang terpendam and cerita apa-apa.. :')

Guess what, harini kan....... Jeng jeng jeng! Hahahaha. Nak tahu something tak? Mestilah nak kan? ;D Gua dapat rantai silver ori yang gua idam-idamkan! Omaiigodddd :O Omaiiigod :O Sumpah happy giler weyh. Teruja yang amat sangat :'D Dan jatuh jugak airmata gua sebab mende alah tue :'( Thanks Alep, sebab bagi benda tue. Hmm tahu tak, dia bace wishlist guaaaaaaaaaaaaaa >.<' Salah satu dari wish tue, aku ada cakap yang aku nak sangat someone, tak kesahlah siapa, tapi lagi bagus org tue rapat dengan aku, that one day, dia akan pakaikan rantai silver yang aku idamkan tue, dekat leher aku.


And.... Today, he created the history. How sweet he are :') Hmm.. Nampak kan rantai tue? Haa, tue lah rantai yang dia pakaikan tadi. Hekhek. Jangan fikir lain, kitorang sepupu wehh :'D tapi, kitorang memang  rapat gile. Dah macam couple. Whoaaa :O Jahatnyaaaaa dia baca wishlist gua. Sumpah malu :p Tapi terkilan sikit. Yelaaaa, rantai tue agak mahal bagi aku. Hmm mungkin murah bagi dia. :') Btw, thanks for the necklace my Babyboo, Alep :* Goodnight korang. Sleep tight. Hug and kiss. Xoxo. :*



Lot Of Love,
Kema.


PAST FUTURE