Little Paris
Bonjour!

Hi Silent Readers! I'm Kema. Welcome to My Paris Blog. Be nice at here. Thank you :*


Entries About
Talk Here Baby!




I HATE THIS FEELING..... :'(

Assalamualaikum.

Ohhh life. Tensionnya hari ney...... Yes tension. Sadlife. u_u But why? Why why why. Hmm tell me. Kenapa tension sangat hari ney? Dari pagi sampailah sekarang. Pity on me :'( Kenapa suka buat orang sedih hah? Best ke? Ohhh God. :'(

This is true :'(

Dear ALL, yang sakitkan hati aku.... Tak sedar ke yang korang sedang sakitkan hati aku? Hmm... Maybe aku touching sangat kodd harini. Semalam pun same. Arghhhhhh tensionnya! :'(

Leave me alone please.... Tinggalkan aku sensorang yee... :'( Urghh seksa sangat. Someone ask me, "Are you sleeping?" I answered "No! I'm training to die". I hope you'll understand, what I feel. Esok sekolah. Hmm exam pulak tue. Wish me luck. I hope that tomorrow I'll be okay. InsyaAllah :') Sedarlah, yang kau dah banyak buat aku sentap wehh. :') Goodnight. Sleep tight. Xoxo. :'*



Lot Of Love,
Kema.


PAST FUTURE