Little Paris
Bonjour!

Hi Silent Readers! I'm Kema. Welcome to My Paris Blog. Be nice at here. Thank you :*


Entries About
Talk Here Baby!




MILLION THANKS TO MY CUTE MIN HO! ;)

Assalamualaikum.

Hai my cute readers! ;) Lame tak update blog. Emm rindunye. Hehe. Bukan taknak update, cuma malas je. Haishh, entahlah. Even cuti seminggu, rasa malas je nak on lappy untuk update blog. Niat tue ada, tapi tetap malas. Hahaha. Nak kata busy, tak lah sangat :p K, harini kan kan kan. Rasa excited pulak nak update. Perasaan gembira tue membuak-buak. Hehehe kononnye :p Malas nak buat entry panjang lebar. Hekhek xD

Jeng jeng jeng :p

Hahaha. K...... Tengok gambar tue. Lepas tue cakap "Wahhhhhh"..... Hahahahaha jangan lah ikut. Gurau je :p gurau ye sayang...... :D Guess siapa yang bagi? Haha. Of course lah my Min Ho a.k.a Zain Hakimi yang bagi. Tak percaya? K tak percaya sudah :p Tak pakse pun. Lalalalalalalala~ :D Alaaaa korang. Bukan Zain yang dalam Setia Hujung Nyawa tue. Nama tue tercipta atas sebab-sebab tertentu :) Kami berdua saje yang tahu ;) Aku suka sangat gelang tue sebab dia warna pink. Yesss pink!!! :D Omeyyyy angattt xD Yang paling penting, gelang ney same dgn dia! Yeayyyy! Hahaha cuma tak sama warna je :D Sweet kan kan? Hekhek. Coklat tue ada strawberi. Act, aku memang tak suka strawberi. Tapi, orang dah bagi kan. Amek je lah :D Min Ho bagi aku sebab raya cina haritu dia pergi holiday dekat Cameron Highlands, so dia belikanlah untuk aku. Hehehe. K jeles dia bercuti dekat sane... u_u

Btw, thanks awak untuk barang-barang ney. And i really appreciate it :') Thanks jugak sebab sehari suntuk dengan saya masa 14/02 haritu. It was a super duper awesome day baby! ;) Hahaha. Sumpah happy sangat time tuhh. And takkan lupa the moment bila awak pakaikan saya gelang pink tue, awk nyanyikan lagu cerita dia untuk saya. Lagu peberettt wehh! ;D And the moment, bila awk suapkan air kotak tebu tue sampai tertumpah kat baju saya. Hahahaha! Awak jahat eahh asyik kenakan saya je. :D Tapi takpe. Saya paham.. Awk memang nakal! :p Last, a million thanks for everything yaa Min Ho! Ehh ehhh, Min Ho ney kawan rapat aku je. Teman tapi mesra gitu. Jangan fikir lain pulak yee! :) Keep calm and goodnight! Love you. Xoxo :*



Lot Of Love,
Kema.

PAST FUTURE