Little Paris
Bonjour!

Hi Silent Readers! I'm Kema. Welcome to My Paris Blog. Be nice at here. Thank you :*


Entries About
Talk Here Baby!




JUJUR ITU MENYAKITKAN. :'|

Assalamualaikum.

Hye readers yg super duper cute! ;) Haish, penatnya harini. :') Tengok tajuk. Haaaaa. Jujur itu menyakitkan. Hmm. Maybe yee, maybe tak. Tengok pade keadaan. :'/ Apa korang rasa bila orang yang korang mostly sayang jujur something yang menyakitkan hati? Hmm. Mesti sedih kan? :'/ Yeee. Sedih sangat. Dan itulah yang aku lalui sekarang. :'(

This is true.

First-first kenal dia, bahagia je hidup :') Setiap saat, dia akan buat aku bahagia. And tak pernah pun buat aku sedih. Dia tak pernah marah aku. Cara dia lembut sangat. :') Yang paling penting, dia teramatlah caring. Ya Allah, sumpah caring gila. Semakin hari, semakin sayang aku dekat dia. Dia jujur, yang dia sayangkan aku. Dia sukakan aku. :') Dia mengaku yang mula-mula dia memang malu sangat nak mengaku. Last-last, dia beranikan jugak diri nak jujur dekat aku. Haha. :'D That time, aku happy sangat. Hari demi hari, kitorang rapat dan rapat. Dia akan teman aku, kemana je aku pergi. Haha. Alasan yang dia nak ikut aku, dia takut lelaki lain usha-usha aku. Mengada je kan. Padahal aku tak layan pun :'p

Teringat masa kitorang nak jumpa kat taman. Masa tue, dia dah sampai dulu. Dari jauh aku dah nampak dia. Haha. Masa aku tengah jalan tue, adalah dua tiga orang mamat ney dok panggil-panggil aku. Lawak gila masa tue. Bila aku dah sampai dekat dia, aku ceritalah pasal mamat-mamat tue. Huuu, dia punyalah cemburu. :'D Then, ada orang call pulak. Pffttt -,-' Lelaki pulak tue. K..... Dia cemburu lagi. Harhar. Comel sangat dia cemburu :') Bila aku nak gerak pergi dekat kereta, dia nak tengok aku dari jauh sampailah aku hilang dari pandangan dia. Dia tak bagi aku pandang mamat-mamat tue. Haha sumpah lawak time tue. Hmm. Dia sweet sangat. Yang penting senyuman dia menawan. :'D Setiap malam kitorang akan otp. Dia kata suara aku comel, manja, seksi, menggoda. Hahahahahahahaha k yang ney poyo. Poyo k poyo. :'p Dengan dia je kodd. :'D

Bila dia jujur haritu, semuanya berubah. Yes! Semuanya berubah wehh :'( Dia dah lain sangat. Even dia caring pasal aku lagi, tapi bagi aku dia dah lain. Dia dah berubah :'( Kadang-kadang ayat dia buat aku sentap, sedih :'( Bila aku tacink, marah, and sedih, dia macam buat-buat tak tahu je. Tak macam dulu, dia akan pujuk aku sampailah aku gelak balik. Hmm. :'( Aku try buat biasa depan dia. Act macam takde ape yang berlaku. Tapi lama-lama, seksa sangat wehh :'( Bila dia jujur, semuanya macam dah tak bermakna. Biarlah aku dan dia je tahu, apa yang dia jujur :'( Entahlah. Aku pun tak tahu sampai bila akan macam ney. :') Moga-moga pintu hati dia akan terbuka. Amin :') Whatever happens, I'll always with you sayang. :') Panjangnyaa entry :'O Hehehe. Penatlah :'( Take care loves! Goodnight. Xoxo. :'*



Lot Of Love,
Kema.

PAST FUTURE