Little Paris
Bonjour!

Hi Silent Readers! I'm Kema. Welcome to My Paris Blog. Be nice at here. Thank you :*


Entries About
Talk Here Baby!




SMILE. IT LOOKS GOOD ON YOU! :)


Yes. I will. :')

Hye readers :) Sihat tak hari nie? Baik ke idakk? Hehe, harap-harap sihat lah hendaknya. Amin :) Okay. Dan sekarang, cuba tengok gambar dekat atas tue. Haaaa, comel kan kan? Yeahhh, itu aku. K perasan dah. Tolong jangan percaya. Hehe. Itu amek dari Encik Google :p "Smile. It looks good on you". Right? Hm, actually aku tertarik dengan gambar ney. Sebab ada kait-mait dengan apa yg aku nak cerita hari ney. :) Haaa. Pasal apa? Jeng jeng jeng :p Cehhh siap nak jeng jeng. Huahua. Ehh, takde ape yg menarik pun :) Saje bosan-bosan, nak luahkan apa yang terpendam. :')

Setelah sekian lama, aku asyik fikirkan dia je. Berharap dekat dia. Tunggu dia. Hadap dengan semua karenah dia. K.... Dan sekarang, aku mengalah. Aku bukan dah give up. Cuma, aku fikir. Buat apa berharap dekat dia yang tak kesah pasal kita. Right? Daripada aku sedih fikirkan dia setiap hari. Better aku move on. Maybe itu cara yang terbaik untuk aku berhenti berharap dekat dia. Mengharapkan sesuatu yang tak pasti. Yes. Ayat tue lagi sesuai untuk describe apa yang berlaku. Maybe dengan cara ney, aku boleh tersenyum semula. Mula-mula, memang susah untuk lupakan orang yang kita sayang. Tapi percayalah cakap aku, sikit demi sedikit perasaan tue akan hilang. Mungkin takkan hilang semua. Mustahil kan. Kita tak boleh tipu diri sendiri. Aku masih ingat ayat ney. "Kita mengambil masa seminit untuk sayangkan seseorang, tetapi kita mengambil masa yang agak lama untuk lupakan seseorang". Take a note. :')

Hmm. I will! :')

Buat mereka tertanya-tanya, kenapa aku masih tersenyum. Yeahh, betul tue. Mungkin bagi mereka yang selalu tengok aku sedih, muram or whatever. Lepas ney, kalau dia tengok aku senyum je. Mesti dorang tertanya-tanya kan? Muehehe. Tapi, aku takdelah nak senyum je memanjang. Nanti orang cakap aku gila pulak. Aiyooo, aiyooyooo :p Lepas ney, aku boleh hidup seperti biasa. Hidup seperti seorang gadis yang bebas dari perasaan "hoping". Yeahhh! :) InsyaAllah aku boleh. Dengan si dia yang selalu buat aku tersenyum, aku yakin aku mampu untuk harungi ney semua even susah dan sakit sangat. Dear you yang selalu sangat buat aku tersenyum, terima kasih untuk segalanya. Thanks for light up my world again and again. :) Dear you yang buat aku berharap, thanks jugak sebab dah buat aku tersenyum. Aku harap kau bahagia lepas ney tanpa aku. Jaga diri.

Huuuuu, legaaaaa :') Ini je yang mampu aku luahkan untuk hari ney. My blog, my story. Please faham k haters? Thank you :) And, thanks for reading. Aku memang suka menulis. Bila dah menulis, kita rasa macam dah luah je semua. Bila rasa dah luahkan, kita rasa lega kan? Ehhh, banyak pulak rasa aku eark? Hahaha. Tapi memang betul. Aku dah rasa and pernah lalui. Last, take care yaa readers! Love you. Xoxo. :*



Lot Of Love,
Kema.




PAST FUTURE