Little Paris
Bonjour!

Hi Silent Readers! I'm Kema. Welcome to My Paris Blog. Be nice at here. Thank you :*


Entries About
Talk Here Baby!




SHE'S SUPER DUPER AWESOME! :)

Pusingkan kepala anda :p

Hyee. :D Sebenarnya tak tahu nak cakap apa. Nak post gambar je. Huahua. Comel kan budak sebelah aku tue. Nama dia Fatin Wahidah, tapi aku panggil Fatin je. :) Satu kelas dengan aku dan dia penolong ketua tingkatan. Hehe. Ney gambar masa kat kem hari khamis haritu. Sementara nak tunggu majlis penutup, kitorang snap le. And....... Nak tahu tak, nak tahu tak? Kitorang palingggggggggggggg suka gambar ney. Hehe entahlah. Comel kodd. Ehh takde kodd. Memang comel :p K perasan dah. -______- Fatin ney, perangai dia sumpah same macam aku. Gila-gila je kepala otak dia. Sporting. Bila dah bergabung. Haaaaaaaaaaa amek kau. Menjadi-jadi je perangai. By the way, budak ney baik sangat. Serius. Tolonglah percaya. Hehehe :DD Jumpa kat pasar malam tadi. Amboi dia, sedap-sedap je sergah aku dari belakang. Pehhhhh. Memang terkejut lah kan. Nasib baik takde serangan jantung. Tidak, mati aku. Hihihi jauh fikirnye. Mengarut le ney. Hm hm. Rasa malas pulak nak update panjang-panjang. Nak tengok tv. K goodnight alls! :* Take care. Xoxo :*



Lot Of Love,
Kema.

PAST FUTURE