Little Paris
Bonjour!

Hi Silent Readers! I'm Kema. Welcome to My Paris Blog. Be nice at here. Thank you :*


Entries About
Talk Here Baby!




IZZ CARTER :)

Assalamualaikum.

Best tak sekolah harini? Haha. Tahniah bagi yang best :) Harini rasa mcm nak update pulak. Haaa. Gembira di hati siapa yang tahu. Melonjak-lonjak kegembiraan. K yang ney tipu. Haha. Kenape aku asyik senyum je harini. Hehehe. Why why? K... Guess what. Tadi kan kan kan. Sumpah melting dengan dia. Whooooaaa :O Melting gila wehh. First time kitorang cakap depan-depan, mata bertemu mata, amboiiiii x) Serius wehh, tak tipu punyaa. Hahaha. Tadi tak tahu nak balik naik apa, then tetibe dia datang tanya macam-macam. Siap nak tumpangkan. Hekhek. Amboiiii x) Bukan taknak, cuma malas nak timbulkan kontroversi. Huahua :P

Aku tak tahu nak cakap apa dah. Yang aku tahu, aku tengah happy je sekarang. Haha :) Tapi dia pakwe orang. Hm hm :'( Nevermind. Berpegang pada janji aku. Yeahhh :) I will. In Shaa Allah. Aku tak sangka yang dia akan jadi seCARING tue tadi :') Ohhhh shitttttttttttttttttttttttt. I'm melting NOW!!!!!!! ;D Kat blog je mampu luah. Hm :( Masa aku dah gerak tadi kan, aku ingat dia dah balik. Rupanya dia tunggu dekat simpang depan. Dia ingat aku belum balik lagi. Kesiannya dia, lama tunggu. Terharu gua. Ececece. Haha :'P Aku tak pernah rasa macam ney wehh kalau crush aku dah ada gf. Seriously. Kalau dulu, aku cepat je give up. Tapi dengan dia, tak pernah rasa nak move on. Kenape hah? :( Dah dah, jangan sedih kema. Lempang kunk. Hekhek. Nak tahu tak siapa yang aku maksudkan ney? Hmm, aku belum bersedia nak mention nama sebenar dia. Apa yang mampu aku gelarkan dia ialah dengan nama Izz Carter. Hekhek. Bajet omputeh, tapi sebenarnya ada 1001 makna dekat nama tue. Ececece xD Hahaha k lah korang, penat nak taip bebanyak. Bertemu di lain hari yaa! ;) Goodnight korang. Take care, much love :* Xoxo.


"Apa yang saya tahu, saya suka awak. Kalaulah awak jadi milik saya.... :')
Saya takkan sia-siakan peluang tue.
Saya akan berusaha sedaya upaya saya untuk memiliki hati awak. :)"
"Kalau betul kita nak kan sesuatu yang kita rasa amat berharga bagi kita,
berusahalah untuk mencapainya. You will get it! ;)"
#Izz Carter




Lot of love,
Kema.



PAST FUTURE