Little Paris
Bonjour!

Hi Silent Readers! I'm Kema. Welcome to My Paris Blog. Be nice at here. Thank you :*


Entries About
Talk Here Baby!




CRUSH. BESTFRIENDS.

Assalamualaikum.

Hye :D Lame gile tak update blog ney. Rindu sangat. Hewhew :3 Alhamdulillah, semua berjalan dengan lancar ;) 

Hari demi hari. Minggu demi minggu. Bulan demi bulan. Perasaan tak pernah berubah. Tetap same macam mula-mula aku nampak dia. Sampailah conversation pertama kami dan sampailah sekarang. Awk pernah tahu ke perasaan sy? Ye, mungkin dia tahu. Tapi dia buat-buat tak tahu. Masih teringat that time bila dia tanya ape yg dalam fikiran aku. Ape yg aku rasa dekat dia. Aku tak jawab apa-apa. Tak mampu nak jawab apa-apa. Dan text haritu berakhir sampai situ sebab aku tertidur. Bukannya taknak jawab. HAHAHA. Annoying gila Kema ney kan? :) Kitorang masih lagi contact, but jarang lah. Aku hormat dia sebab dia BF orang. And aku hormat GF dia. :') Nanti tak sedap lah pulak kan. 

Biarlah apa yg orang akan cakap. Perasaan aku tetap sama dan takkan berubah. Kalaulah dia betul-betul tahu tentang perasaan aku dekat dia, agaknya apa reaksi dia? Hmm. Wondering~ Melihat dia tersenyum sudah cukup untuk buat aku tersenyum sepanjang hari. Merasakan dia seorang yang caring tentang aku, sudah cukup untuk buat aku bahagia. Yaa bahagia. Walaupun semua itu hanya pinjaman :') Ada yang bertanya, kenapa aku tak move on dan mencuba untuk move on walaupun aku tahu yg aku tak boleh. Yeahhh, good questions! ;) Jawapan yg mudah aku bagi. "Aku taknak tipu diri sendiri. Aku pernah cuba lupakan dia. Tapi aku tak mampu. Aku tak boleh. Semakin aku cuba untuk buang perasaan ney, semakin kuat ia datang menghantui diri aku. Kesimpulannya, aku tak boleh buang perasaan ney. Dan sampai bila-bila ia akan tetap ada dalam diri aku! " 

Babe, try to support me. Not to make me down. Please. Sebagai kawan, tugas korang support aku. Bukan seksa perasaan aku. Sakitkan hati aku. Tolonglah wehh. Jangan mengata dia. :'/ Memang aku tak pernah usha lelaki. Dan dia memang lelaki pertama yg aku usha. Hak aku. Salah ke? Bukan salah dia, tapi salah aku. Salah aku sebab jatuh hati dekat dia. :( Korang please jangan cakap mcm tue. Sedih tahu tak. Like I say, perasaan tak boleh dipaksa. Samalah macam situasi aku yg sekarang. Harap korang faham. Aku sayang korang, jangan risau. Merajuk, tarik muka, marah and whatever dalam sebuah ikatan persahabatan adalah perkara biasa kan? :) Jangan gelabah wehh. Aku merajuk tak lama. Haha. Kita tetap BFF sampai bila-bila. Respect each other. Love you SAHABAT. Xoxo :*





Lot of love,
Kema.

PAST FUTURE