Little Paris
Bonjour!

Hi Silent Readers! I'm Kema. Welcome to My Paris Blog. Be nice at here. Thank you :*


Entries About
Talk Here Baby!




PITY ON ME :(

Hai hai hai :) Okay fine. Jam sekarang menunjukkan pukul 3.18 pagi. Ohmegodd ohmegodd :O Kenapa tak tidur lagi? Yes. Baru habis edit blog. K...... Penat k penat. Mengantuk? Haha tak pun. Petang tadi dah tidur. So, no wonder lah kalau mata aku boleh bukak lagi even dah pukul 3 pagi. Nak dekat pukul 4 dah. :D Lepas update post ney, tidurlah jawabnya. And why takde night wish dari sorang pun manusia? Why why why? Tell me. Ohhhh Tidak :/ Cewwwdihh......... :( Hmmm hmm. Nevermind lah. Errr, on tagged. Semua melucah. Sangap apa pagi-pagi buta ney? Pity on you man. What the fish? :/ Facebook? Errr bosan jugak. Twitter? Haha lagilah ke laut. Tak minat :/ On facebook, mesti stalk dia even tersangatlah cemburu bila tengok. Hehe :'> Rindu dia woyyy :'( Be strong be strong. Hihihi :')
*Dear you*

Ya Allah, sumpah aku rindu dia. Tapi aku takut nak cakap. Hmm :'/ Hanya mampu taip dekat chat, then padam balik. Aku tak kuat. Aku lemah. Hmm. Someone, tolong cakap kat dia. Aku rindukan dia sangat-sangat boleh? Please. :'/ Aku tak tahu nak buat apa dah. Sebab terlampau rindukan dia. Menahan rindu yang teramat sangat boleh buat kita nangis kan? But why? Kenapa aku? Takpelah, korang pernah rasa tak macam mana sedihnya hati kita ney merindukan seseorang yang bukan milik kita? Yeahh, sakit sangat kan? Hm, macam tue lah aku rasa. Biarlah perasaan yang aku pendam selama 4 bulan lebih ney terhadap dia, kekal selamanya dalam hati ney. :') Walaupun aku tak dapat memiliki kau, aku nak kau tahu yang aku sentiasa ada untuk kau, Capital Z. :') *lirik lagu ney*. Hahaha :'D Jangan gelak pelishhh? :'p Agak mengada disitu. Har har har :'D  Dan akhirnyaaaaaaaaaaaa.... Dup dap dup dap. Hm hm. :'( Terharu. Sumpah terharu. A single HI from the person we miss a lot, can make me smile for the long time :') Dear you, thanks for everything. Gtg. Take care loves! Xx. :'*
Lot Of Love,
Kema.

PAST FUTURE