Little Paris
Bonjour!

Hi Silent Readers! I'm Kema. Welcome to My Paris Blog. Be nice at here. Thank you :*


Entries About
Talk Here Baby!




WHAT THE?


Heyyy silent readers! ;) What's up? OK ke KO? Hekhekhek. Semoga berada dalam keadaan sihat walafiat hendaknyaa :') Dan... Aku tak tahu kenapa dgn aku. Oh God, sakit kepala ney tak hilang-hilang. Hm hm.... Harini hari yang membosankan sebab duduk rumah sorang-sorang. And yang paling penting, harini abang aku balik. Okay fine, dia dapat cuti sebulan wehh. Sebulan k, bukan sehari. Haha :'D Takpe, hadap jeee..  Actually, aku rindukan someone. Yee.... Rindu sangat, Ya Allah. :'( Aku selalu harap dia akan datang dalam mimpi aku. Harini, aku rindukan dia. Setiap hari aku rindukan dia. Setiap jam, minit, saat dan detik :'( Harini tak text pun. Hm hm. Tak tahulah, maybe dia busy. Tapi tadi, dia ada tegur aku dekat facebook. Lepas aku reply, dia pulak tak reply. K tahu sangat. Busy dengan perempuan lain. :'/

Kalau text dengan dia, tak pernah rasa bosan. Layan kepala dia yang gila tue, hahaha. Aku pun boleh terikut-ikut. Berpanjangan je gilanyaa. :'p Tapi, dia selalu buat aku cemburu. Bukan selalu. Hampir setiap minit. :'( Masa otp, bila dia cakap pasal perempuan lain. Hati aku ney, haish. Sumpah cemburu gila. *tunduk* Tapi kadang-kadang dia kata, dia gurau je. Sokay lah kan :') Tapi, dia selalu jugak tanya aku cemburu ke tak. Oh God :'/ Why so ................ :'/ Kalau kau tak tanya pun, kau boleh tengok cara aku sayang. Hmmm :'/ 
*my heart saying this*

Kenapa harini kita tak text? Aku rindu kau biyy. :'( Aku harap lu bisa mengerti perasaan gue. :'/ *indon celop* :'p Bila aku stalk kau, mesti nak cemburu je. Why why why? *pandang gambar kau* :'D Mesti ada je perempuan nak post. Abam hensem lah, rindu lah, bla bla bla. Dear Perempuanssss, why so gedik? Errrr ._. Menyampah tahu tak. Even kita takde pape, aku tahu kau tahu perasaan aku macam mana. Sebab kau pernah tanya semua tue. Tonight, i wish you here. Beside me, make me laugh reads your text. :') Sejujurnya, ku tak bisa. Hidup tanpa ada kamu aku gila. *nyanyi* Hahahahahaha :'D Aku taknak mention nama dia yang aku rindu. Maybe belum masanya. :'p Take care loves! :'* Miss you damn much. x'D Xoxo. 









PAST FUTURE