Little Paris
Bonjour!

Hi Silent Readers! I'm Kema. Welcome to My Paris Blog. Be nice at here. Thank you :*


Entries About
Talk Here Baby!




PELAJAR BARU, SEKOLAH BARU


Hello hello ;) Yeahhh, harini penat sangat. Esok sekolah. K terima kenyataan, yang esok first day aku kat sekolah baru. Huahuahua. :'( Takut ada, gembira ada, sedih ada. Haish, bermacam-macam perasaan sekarang ney. Tapi. perasaan takut tue banyak kodd. Yelaa, aku takut kena buli wehh. :'D Memanglah aku senior, tapi.......... Bila masuk sekolah baru, perasaan gembira menjadi senior bertukar menjadi takut. Serius ney wehh. Nak kena biasakan diri lagi. Nak kena carik kawan baru. Ohmeegodd. :'O Susahnyaa menjadi pelajar baru. Yang pasti, esok aku akan foreverrrrr alooneeeeeee. Sebab mak taknak teman :'( See. Betapa manjanya aku. :'/ Dah besar panjang pun, mahu diteman lagi. :'p

*alone*

Penatlah jugak tadi kena iron baju, pasang tali kasut, jahit tudung, and so on. Semua kena buat sendiri. Dah lama tak iron baju sekolah, bila iron tadi... Tetibee je teringat masa aku dekat teknik dulu. Iron baju dengan eza :'( Ya Allah. Sumpah aku rindu dia. :'( *lap air mata* Bila text dengan dia, aku rasa sedih sangat. Aku tahu aku banyak buat salah dekat dia. Kalau aku jadi dia pun, aku akan marah and susah untuk memaafkan. Hm. K lupakan. :'/ Take care boo dekat sana. Aku sentiasa rindukan kau. :') Malam ney kena tidur awal. Esok bangun pukul 6 pagi. Kfine. Why so awal? -_________- Harini, nak share ney je. Hekhek :'D Take care loves! Goodnight. Xoxo :*
Lot Of Love,
Kema.

PAST FUTURE