Little Paris
Bonjour!

Hi Silent Readers! I'm Kema. Welcome to My Paris Blog. Be nice at here. Thank you :*


Entries About
Talk Here Baby!




GOODBYE CRUSH! :')


Hye readers! ;) Haaaa, tengok tajuk je dah tahu kan aku nak cerita pasal apa. Yeahhh, mesti nak tahu kan siapa "crush" yang aku maksudkan ney. Hmm, semua orang ada crush. Tipulah kalau takde. Tak ramai, mesti sorang atau sebaliknya kan. Tak tahu "crush" tue apa? Pergi cari kamus :P Aku nak cerita pasal crush yang aku maksudkan ney. :'D Jeng jeng jeng. Hm hm sedih pun adalah :'(  K, back to the topic... Crush yang aku maksudkan ney ialah Danny (bukan nama sebenar). Dia comel, dia handsome, dia baik, dia bergaya. K semuanya :'( Jarak umur kitorang 4 tahun. Dia 21, aku 17. Hikhok. Aku start suka dia masa form 1. Haaa lame kan? Yeahhh memang lama. Aku takkan pernah lupa time dia jujur dekat aku yang dia sukakan aku. Terharu sangat time tue. Aku ingat aku syok sendiri, tapi tak sangka dia pun suka aku. :'] Hmm :'( *lap air mata* Tapi apakan daya :'/ From now, aku kena lupakan dia.  

*cewwdih*

Aku memang tahu dia dah ada gf, tapi... Dulu aku fikir jugak, why not kalau kitorang berkawan. Sebab dia cakap dia memang nak berkawan dengan aku. Tapi aku macam ragu-ragu. :'( Tapi kitorang berkawan jugak, cuma jarang sangat contact. Kalau dia call atau text, mesti aku ignore. Kadang-kadang je aku akan layan. Kesian jugak tengok dia kadang-kadang. Hmm. Tapi entahlah wehh. Aku taknak ganggu relay dia. GF mana yang tak cemburu kan, kalau BF dorang layan perempuan lain. Aku perempuan, aku dapat rasa apa yang gf dia rasa. 2 bulan yang lepas, gf dia ada update status kat fb. Banyaklah jugak. Dia cakap relay dia macam dah tak sekukuh dulu, selalu gaduh, salah faham and so on. Start dari tue, aku rasa lain. Aku rasa bersalah sangat. Kadang-kadang, aku akan salahkan diri aku sendiri :'( So, aku buat keputusan, untuk hapuskan perasaan aku dekat Danny. Aku tahu susah nak buat, sebab dah 4 tahun aku simpan perasaan kat dia. Tapi, arghhh susahlah :'/ Whatever happens, I'll stop love you Crush :'/ Jaga diri, jaga gf awak. Aku sentiasa doakan kebahagiaan kau. :')


Last word from me, GOODBYE CRUSH. :')
Thanks love. Take care. Xoxo. :'*




Lot Of Love,
Kema.





PAST FUTURE