Little Paris
Bonjour!

Hi Silent Readers! I'm Kema. Welcome to My Paris Blog. Be nice at here. Thank you :*


Entries About
Talk Here Baby!




HARI YANG.....


Hello ! ;) Malam ney tersangatlah bosan. Kfine.....Terima je lah. Zam ney harap je text, tapi haremmm macam biskut je dia ney taw. Sabor je :3 K nak cerita, tadi aku pergi checkup dekat Hospital. Memula macam taknak je pergi :/ Tapi nak buat macam mana, nanti melarat pulak. Hm. Sebelum pergi checkup, kitorang pergi ronda-ronda dulu. K nampak tak disitu aku ney tak macam budak sekolah. Orang lain semua sekolah, tapi aku. Memerap dekat rumah. Woi woi woi! Jangan fikir lain. Aku sekolah lah, tapi cuti istimewa untuk orang comel macam aku. K tolong jangan percaya.......................... T.T  Dah puas ronda dari pagi sampai petang, barulah aku pergi hospital. Hahaha pukul 4 sampai hospital. Hebat kan? Yes! Hebat memang hebat, tapi kena hadap wehh bebelan dari nurse :3 Datang lambat, so checkup tunda lagi 2 minggu. Lagipun, tadi result darah pun aku tak bawak. Macam mana nak buat checkup. :')

Pusing pusing pusing, then balik rumah. Ya Allah, sumpah penat. Penat k penat. :/ Sampai rumah je, duduk dalam bilik buat apa yang patut. Weeee :D Dan tetibaaaaaaa......... OMG OMG. Sakit telinga aku ada orang menjerit. Haishhh nasib nasib :3 Penat sangat, sampai tertidur-tidur. Tapi tidur ayam je. Huahua. Yelaa, tengah text dengan Kimi takkan nak tidur pulak. Cian dia, dahlah sama-sama rindu. Dushhh *tunduk malu* Lepas tue, pukul 7 macam biasalah. SETIA HUJUNG NYAWA. K.... Zain dengan El tersangatlah sweet! OMG OMG! *melting* Dan dan dan.......... Jeng jeng jeng :O

*comelnya kauu*

Guess what? Kfinee sumpah aku terkejut gila. Senget sayang A.K.A Konjo A.K.A kawan baik aku sehidup semati *cehh* tetibe wehh dia text aku. :'/ Sumpah terkejut gila. Dalam masa yang sama, aku sedih sebab terlalu rindu dia wehh. :'/ Hampir seminggu lebih kitorang tak contact sebab phone dia rosak. Contact pun dekat fb, tue pun jarang. And kekadang dia text aku guna phone mama dia. Tapi jarang sangat sebab dia takut mama dia. :'p Dia suruh aku tunggu dia beli phone baru, aku tunggu. :') Tapi tadi, serius happy sangat dia text. Nak tahu mana dia dapat phone? K.. Dia cakap cmnie. "Aku lupa yang aku ada simpan enset cikai bawah katil aku". Hahaha. Bangang taw dia ney, ayat nak poyo je. Tapi takpe, terubatlah rindu gua. Hekhekhek. :'D Kena tidur awal malam ney, esok nak amek darah. :"DD 

*winkwink*

Haaaaaaa, ney gambar tadilah. Dekat rumah nek ngah aku ney. Bosan bosan, snap je lah. Banyak agy, tapi update satu cukup lah :P hehehe. Omey kan omey kan? K tahu dah *perasan* K, ney je lah post aku untuk harini. Menulis itu hobi saya :DD Thanks sudi baca ;) Goodnight loves! Take care. Xoxo :*



Lot Of Love,
Kema.



PAST FUTURE