Little Paris
Bonjour!

Hi Silent Readers! I'm Kema. Welcome to My Paris Blog. Be nice at here. Thank you :*


Entries About
Talk Here Baby!




HAPPY BIRTHDAY MY BABYBOO!

Hello hello hello. K.... Nampak tak tajuk entry dekat atas? Nampak kan kan? Tapi birthday siapa? Yess. Satu persoalan disitu :P Harini, 19 Januari 2013. Birthday satu-satunya kakak tersayang aku, Nieha! :* First time buat entry birthday untuk dia. So sekarang, jom nyanyi..... :D
Happy Birthday To You,
Happy Birthday To You,
Happy Birthday To Nieha,
Happy Birthday To You!!!! 

Comel kan kek ney? Hehehe nah kak. Kek untuk kau. Untunglah kan, birthday girl ney. Satu poli tahu. Famous lah katakan :P So, best tak sambut tadi? Walaupun 4 orang, tapi meriahnya macam 40 orang. Hahaha kononnya :DD Dah 19 kan? So, buat cara gadis yang berumur 19. Fikiran dah matang, boleh fikir mana baik, mana buruk. Jadi anak yang baik dan solehah, dan kakak yang baik untuk adik-adik kau yang nakal ney. Terutamanya aku. Haha pengakuan berani mati :p Gurau je okay. Tak payah nak bercinta sangat, fokus belajar. Dah abes belajar, baru fikir tue semua. Cehh, aku punya cakap. Mcm bagus je. Hahaha, biarlah. Kesah pulak aku. Buat orang gembira, jangan buat orang sedih. Terutamanya family :')
Yeahhh. Tadi dia ney tacink taw. Sebab aku cakap, aku tak bawak kek. Bawak cekodok je. Hahaha aku yang nak taip mesej tue pun tergelak-gelak auw. Actually, saje je nak buat suprise. Macam tak ingat harini birthday dia. Sampai-sampai letak barang dulu. Then cakap ngn dia, nak pergi kedai depan kejap. Nak beli air. Dia pun okay je. Padahal aku tipu je. Aku dengan mak, keluar kejap. Tinggalkan dia dengan room mate dia, Kakak Mariam yang comel sangat! Jangan ngorat :p Hehe, sampai je depan poli uh, ada Secret Recipe. Fuhh nasib baik dekat. Then pilih kek kegemaran dia, coklat! Patutlah gemuk, suka makan coklat :p Then, dah siap beli. Datang balik, jeng jeng jeng. Tersenyum lebar dia nampak aku pegang kek. Suprise! Nyanyi untuk dia. Allah selamatkan kamu, .................... Dan, makan. Haha :D Ney ada gambar sikit.
Birthday Girl

Kakak Mariam & Kakak

Makan!

Before balik


Done. Actually, banyak lagi gambar. Tapi malas nak upload banyak-banyak. Hehehe. Semak :p Lastly, Happy Birthday Sis! Love you. Xx :*




Lot Of Love,
Kema.

PAST FUTURE